Bu sabah saat 10 da kanlı nişanım geldi ve hemen doktorumu aradım. En yakın hastaneye gitmemi söyledi ,ilk önce Ultrason ile bakıldı bebek iyi plesenta ayrılması gibi bir sorun yoktu, vajinal muayene oldum sonra.Ve 3 cm açıklığım olduğunu söyledi doktor.
Hemen kendi doktorumla iletişim kurdum, o da aksi gibi doğumdaydı.Neyse öğleden sonra gel ben görücem seni ama Nst ye bağlan orada sonucunu bana at dedi. Sancım çıkmadı Kendisi de muayene etti ve evet 3 cm açıklığım olduğunu doğruladı.Nst de şu anda sancım 90-100 lerde ve düzenli 4-5 dk da bir geliyor.Şimdi bekliyorum benimle konuşacakmış.Umarım bebiş 35 e kadar sabreder.Saat 16;00 da ciğer geliştirici vurdular , bakalım ne olacak.
Dua edin bana ve bebeğime lütfen 🤲