Marymery49 Merhaba hanımlar bugün ayrıntılı ultrason da doktorum bebeğin böbreklerinde genişleme olduğunu söylüyor ikisi 4.71 cm çok tedirginim bir ay sonra tekrardan kontrol için gitcem lütfen yardım edin başına gelen varmı ☹️
Burcu-112 Marymery49 hiç merak etmeyin çok düşük değer ben kıza hamileyim bizim 37. Hafta 50 mm ye kadar ilerledi takip edilecek sizin korkulacak bişey yok yine takip edilir merak etmeyin erkek bebeklerde görülüyo zaten sünnet olunca geçiyormuş bizim kız olduğu için sıkıntılı dedi doktor rabbim şifa versin herkesin bebeğine ama inanın üzülecek bi değer değil 🤗
Marymery49 Burcu-112 Anladım canım teşekkürler bir ay sonra tekrardan kontrol için gitcem bnde ne durumda diye inşallah sağlıcakla kucağımıza alırız bebisleri 🌼