Ruv123- 35.haftama girdim ultrasonda 37 nin içinde gösteriyor adet sancısı gibi sancım var erken doğum belirtisi mi acaba
Kbracoskun Ruv123- bunu şöyle anlayabilsin doğum ağrısı yada kasilmasi araliklar ile girer aradaki süreye bak gittikçe azalıyorsa doktora git kuzum
Ruv123- Sıklığı çok değil sabah uyandığımda oluyor bir de bazen akşamları ama şuan biraz daha şiddeti yüksek ayakta durdum diye heralde