Selamun aleyküm hanımlar. İlk 4 buçuk ayım bir lokma yedirmeyen şiddetli bulantılarla, sonrası idrar yolu enfeksiyonu belası ile, sonrası rahat yatamama, sancılar, batmalar ile, tabi bütün bunlara rağmen her günü ayrı heyecan, mutluluk ile geçen hamileliğimin Allah izin verirse son 10 günü. 15 Kasım sabah 07.30 da hastaneye yatıcam inşallah. Rabbim hepimize bebişlerimize sağ salim kavuşmayı nasip etsin. Bu uygulama iyi ki var. En stresli, kendimi yalnız hissettiğim zamanlarda dertlerime ortaklar buldum burda. Aa dedim, yalnız değilmişim herkes yaşıyormuş bunları. Yeri geldi kafama takılanları sordum yeni şeyler öğrendim. Acı hikayeler okuyup o annelere dualar ettim, mutlu doğum hikayeleri okuyup kendimmişim gibi sevindim. Derdim ki nasıl geçecek bu kadar zaman.. Şimdi bakıyorum da göz açıp kapaması gibi geliyor. Yeni anne adayları, henüz daha başında olanlara sesleniyorum sakın korkmayın. Her anın ayrı ayrı tadını çıkarın. Bir an önce doğursam derdim, şimdi artık aynı bedende olmayacak olmak hüzünlendiriyor nedense.. Hepinize sağlık diliyorum yavrularınızla. Doğum hikayemi de yazıcam inşallah 🙏🏻 Lütfen dualarınızı esirgemeyin 🙏🏻❤️