Fhatice benim iğneden sonra iyiydi ama akşamına çok azalmıştı hareketleri, 1 gün içinde de normale döndü çok şükür. tek doz yapıldı ikinci doz yapılmadı bana, ikinci dozda da oluyor mu bilmiyorum, inşallah olmaz ama eğer yine azalma olursa en azından iğneden kaynaklı olduğunu bilirsiniz ☺️