Mutluannem Kizlar 38+ 1 haftalik oldum dun son kez doktor idrar tahlili alalım dedi. Idrarda eritrosit degeri 528 cikti bebege bisey olur mu korkuyorum yarin doktora göstercem tahlil sonucunu. Ilac mi veriyo napiyo eritrosit cok mu tehlikeli yukselirse
Gizem93 Mutluannem idrarinizda kan gördunuz mü peki. Benimde 350 çıkmıstı idrarim kanliydi. Idrar yolu enfeksiyonu oldugunu söylediler. Doktorunuza mutlaka haber verin.
Mutluannem Gizem93 koyu renkli oluyodu ama hic dikkat etmedim ya. Peki napti doktorunuz ilac verdi mi
Gizem93 Mutluannem tek kullanimlık antibiyotik verdi tekrar test yaptırıcam pazartesi günü umarım düzelmistir. Sizede cok gecmis olsun.
Mutluannem Gizem93 size de gecmis olsun kac haftalik hamilesiniz ? Ya acaba bu seyin bebege bi zarari var midir doktorun bisey dedi mi ?
MerveNur- Gizem93 iyi günler bende de eritrosit çıktı da ondan soruyorum doktor bişey demedi ürolojiye gönderdi şimdi ona gideceğim sizde sadece idrara göremi ilaç yazdı başka testler ister mi diye merak ediyorum +2 yazıyor değerimde
Gizem93 Mutluannem kendi doktoruma henuz gitmedim idrarimda kan gorunce direkt acile gitmistim orda yapildi testlerim. Daha sonra doktoruma test sonuclarimi attım verdikleri ilaci kullan dedi bebegi etkiler falan bisey demedi yani. Kontrolume 1 hafta var tekrar idrar testi yaptirip oyle gidicem. Bu arada 23.haftamdayim 1 hafta oldu bu durumu yaşayalı.
Gizem93 Bana kan testide yapmıstı. Idrar yolu enfeksiyonundan kaynaklı dedi. Ürolojiye gittim böbreklerime falan baktı ultrosonla. Bazen enfeksiyondan degilde bobreklerden kaynaklida oluyormuş.
MerveNur- Gizem93 ürolojide ultrason nasıl oluyor odalarında cihaz var mı ki bilmiyordum bende de bakar belki o zaman
Gizem93 MerveNur- ben acile gitmistim idrarimda kan oldugu icin. Ordaki uroloji doktoru ultrosona yonlendirmisti. Sonra sonuca baktı. Insallah sizinde bir sıkıntı yoktur içinizi ferah tutun çok gecmis olsun