Busenr ben de 38.haftadayım epiduralle doğum yapacağım. Belden uyusturuyorlar doğum sırasında acı hissetmiyorsun dikiş vs hissetmiyorsun sadece bebek çıkarken hissediyorsun ama acı hiç hissetmiyorsun 😂 epidural uygulandıktan sonra hareket edebiliyorsun , bir kullanıcı hiç hareket edemiyorsun yazmış ama galiba anesteziyi fazla vermişler ondandır yoksa kendin kalkıp dogumhaneye yürüyebiliyorsun . Gayet güzel birşey olduğunu düşünüyorum kim bulduysa allah razı olsun 😂 açılman 4 5 cm olunca yapıyorlar