Derin0712 Kizlar kontrolden geldim bebegim 1650 gr 41 cm olmus dr iyi dedi banada iyi geldi sizlerin bu haftalarda nasil bebeklerin ben iki dogum yaptim 2400 ve 3050 gr bu ucuncu bebegim gelisim geriligi oluyor son zamanlarda oyuzden sizlere sormak istedim
Dmlkdr Derin0712 1650 mi 😍maşaAllah bence çok çok iyi normalde 1200-1400 olması gerekiyormuş benımde randevum yarın inşaAllah benım kızımda bu kadar olmuştur🤲🏻
Anemoniasp Derin0712 Haftasıyla uyumlu kilosu. Gelişim geriliği neden oluyor. Eğer öyle bir durum varsa doktorunuza söyleyip sık takip ettirebilirsiniz
Duygu_pb Derin0712 doktoru ablama son ay Çok ye bebek de kilo alsın demişti. Ben 4270 doğurdum çok fazla meyve sebze ve süt ürünü yemiştim. Grafiğim otuzlu haftalarda fırladı yine hamileyim 29. Hafta şu an kilolu değil ilkinde de böyleydi ama bakalım ne olacak ilerde. Kilolu doğumun bir ses avantajı da sütün yetmiyor mama desteği gerekiyor çünkü aç hep ağlıyor
Derin0712 Dmlkdr insallah canim saglikli dogumlar dilerim 29+4 duz tam olarak gelisim geriligi olur diye korkuyorum sadece ufacik ufacik dogurdum hep 🙈 buda artik biraz kucak doldursun saglikla gelsin istiyorum
Dmlkdr Derin0712 bende şuan 29+3 üm inşaAllah sağlıkla alalım hepimiz öyle düşünmeyin bol bol ceviz tüketin yarın size yazıp haber vercem 😍
Dmlkdr Derin0712 bakın kilonuz gayet iyi ben bugün gittim 1400 gram 35 cm çıktı ama kordonu boynuna bi tur dolandığı için sezeryan dedi bi korktum nedense😞
Derin0712 Dmlkdr tamam insallah hayirli haberler kasar muz sut yiyorum 62 kiloyla hamile kaldim 70 olmak uzereyin
Derin0712 minikkoalammm masallah canim saglikla kucagina al insallah bnm cocuklar gelisim geriligi ile doguyor bastan iyi gidiyor son aylar kilo alimi olmuyor plesanta yaşlanıyor
minikkoalammm Derin0712 Allah Allah peki doktor bir sebep söylemedi mi canım normal birşey değil çnkü bu
tomrisveannesi Anemoniasp gelişim geriliğine benim doktorum geç döllenme diyor. Adetten sonra 14. Gün yumurtlamamışsında 1 hafta geç yumurtlamışsın diyor.
Derin0712 tomrisveannesi bizim plesanta yaşlanıyor ilk dgumdan sonra drum avuc ici kadar kalmis plesanta dedi
Derin0712 minikkoalammm plesanta previa var rahim agzina ya yakin yada tam kaptiyor bu ztn asagi yukari her gebelikte oluyor ilkinde olunca ama neden yaslaniyor bilemiyorum asagi konumlandigi icin bebek uzerinde oluyor belki ondandir
Derin0712 Duygu_pb bana 3 kilo dogsa yeter hani kiloda gozum yok allaha sukur cocuklarimi saglikl aldim kucagima hele 2 kilo dogan bana kok sokturdu kolikti simdilik bakalim sikinti yok ama dr surekli takip istiyor hareketleri ni sayiyorum ntslere de basladik bugun itibariyle bebegimde 20 haftada döndü erkenden
Duygu_pb poyrazinannesi3547 evet normal ve pozitif geçti her şey çünkü hep pozitif oldum ve sancım düzenli geldi
poyrazinannesi3547 Duygu_pb Maşallah ben tonbiş olursa korkuyorum normalden o yüzden sordum devlete gidiyorum mecbur kalmadkça sezaryen yapmazlar ama bakalm Rabbim hayırlısını nasip etsin inşallah ❤