Benim de 22+6 haftalıkta suyum az çıktı. Ama detaylı ultrasonda değil doktorum detaylı baktığı için kontrolde çıktı. Sonra başka doktora da gittim orada da 88 ml ölçüldü bir hafta sonra tekrar gittim 95 ml e çıkmış. Yavaş yavaş yükseliyor inşallah. Günde 4 litre su içiyorum iki günde bir 1 bardak havuç suyu içiyorum. Havuç suyunu çok içmekte zararlıymış. A vitamini çoğaltıyor ve şekeri yükseltiyormuş