Arkadaşlar lütfen yardımcı olur musunuz?
Son kez 9 haftalıkken doktora gitmiştim,doktor bebeğin aşağıda yerleşdiğini söylemişti koyu kahve rengi ve ya kan gibi lekelenmem olursa iletişime girmemi söylemişti.
Şimdi 11 haftalığım doktorun yanından geldiğimden beri hiç bir rahatsızlığım olmadı çok şükür ne bir ağrım ne bir sızım.Hamile kaldığım günden akıntım vardı.Bazen şeffaf bazen beyaz bazende sarı.Ama ne kaşıntı ne yanma böyle şeyler yok.Biraz önce tuvalete gittim affınıza sığınıyorum temizlendim tuvalet kağıdında yine sarı akıntı vardı fakat azıcık koyu renk gibi geldi bana elim ayağım titredi resmen çok korktum.ikinci kez yine gittim bu sefer her zamanki gibi normal akıntı oldu sarımsı renkte.Arkadaşlar böyle şeyler yaşayan oldu mu? normal mi? Ağrım sızım yok şuanda da ayaklarımın altına yastık koyup hemen uzandım.Eltime söyledim korkma olur dedi ögle ama Allah eylemesin eğer koyu ve ya kan gibi olursa doktora söyle dedi