Merhaba arkadaşlar. 4 aylık, bebekleriniz gelişimleri nasıl gidiyor. Kilo , boy. Bebeğim tek göğüsümü emiyor. Sadece anne sütü alıyor. Bugün, aşısı vardı. Boy: 70cm kilosuda 8100. Sağlık ocağında ki ebe, kilosunun çok olduğunu söyledi. Yarın, doktoruna götüreceğim aklıma takıldı. 🌸