sema_altas55 Sadece karından baktıysa görünmeyebilir. Herkesin karın bölgesindeki kas yağ dokusu aynı değil, şu değerin üstünde görünür diye bir standart doğru değil. Benim betam 10bin civarıyken bile karından görünmemişti alttan bakmıştı. Telaşa kapılmayın yani. İnşallah bir dahaki muayenizde görürsünüz.