O kadar ödem oldum ki erken dogum riskimden bayadir yatiyorum yaklasik 3 hafta daha yatmak gerekicek yuzum gozum ellerim sis icerisinde tuz yemiyorum baharat yemiyorum en az ikibucuk litre su iciyorum ama yok sanirim hareketsizlik beni bu hale getirdi oncesinde hic yoktu cunku. 35 haftaligim. Benim gibi odem yasayanlar dogumdan kac gun sonra bu odemler bitiyo ozellikle yuzum ne zaman eski haline doner aynaya bakmak bile istemiyorum artik