ArenAsilmomm Kızlar gebeliğimin başından beri folik asit ve vitamin için regenesiss kullanıyordum. 14+4 üm 3 ayı bitirdik yani. Bi doktorum artık bırak dedi ama başka bir vitamin de vermedi diğer bir doktor ise devam et dedi. Sizce ne yapmalıyım?
Asyaveannesi36 ArenAsilmomm yani doktorunuz en iyisini bilir ama bana regenesise devam edeceğiz dedi tüm multivitaminler onun içinde varmış
minik4550 ArenAsilmomm folik asit 3 ay bittiğinde bırakılıyor ama regenesis olanı kullanın o hamileliğin son haftasına kadar kullanılıyor hemen hemen içinde balik yagi felanda var ben kullaniyordum ilkinde simdi 4 haftaligim yine balik hapi kullanıyorum
Aminella ArenAsilmomm folik asit 12 hafta da kesti onun yerine gynoferon verdi bide balık yağı doğuma kadar kullan dedi bana doktorum