Bayan_melek valla canım özeldede aynı şey var benim şimdiki doktorum ki özelden devlete geçmek üzereyim,benden önce doğum yapan arkadaşımın takibini yaptı gittiği andan doğuma kadar,sonra haftasonu sancısı başlayınca nöbetçi doktor yaptırdı doğumu adamda gelmedi doğuma,normal doğum beklerken bide kadın işi riske atmak istememiş sezaryene almış arkadaşımı,sonuçta bu bebek gelecekse doktor felan beklemiyo,her doktorda aman benim hastam diyede koşmuyo,ama bak her doktor diyorum bilemeyiz yani,sonuçta ben beni sürekli takip eden doktor yaptıraın isterim doğumumu.