Gunayodabasi1 çift yumurta ikizi hamileyim biri kız biri erkek nasipse olursa insallah. 36.haftaya girdim haftaya doğum hayirlisiyla. 2.hamileligim ilk hamileligim cok kusursuz geçmişti 40.haftada il il geziyordum bu hamileligim cok zor geçti bilmiyorjm belki ikiz diye belki alakası yoktur. 30.haftaya kadar yine bir nebze yavaştan olsa işlerimi yapiyordum ama 31.haftadan snra ağrılardan uyuyamaz dönemez yürüyemez oldum. Her kontrolde nolur doğrayın diye yalvarmaya başladım. rabbim sonumuzu hayır etsin saglikla dogsunlar. sizede insallah kolay hamileliliginiz ve doğumunun olur. siz ne durumdasiniz❤