Kızlar aklıma takıldı dün alttan muane etti doktor 40+2 haftalığım sancım falan yoktu belki sancın gelmesine yardımcı olur diye alttan açıklık falan varmı diye baktı o ara baya yukarda dedi canın acıyabilir dedi o sıra sormayı unuttum yukarda olan ne olabilir aklıma takıldı