Bende 20. haftadayım ve bu hafta çok kötü hissediyorum. Bebeğe birşey olursa, eşime birşey olursa diye neler neler kuruyorum. Bütün gün evde yanlızım, eşim
gelene kadar nefesimi tutuyor gibi hissediyor gibiyim. Galiba bütün hamilelerde dönem
dönem olabiliyor böyle şeyler. Hepimiz inşallah sağlık ve huzur ile bebişlerimize kavuşuruz 🧿