Papatyam08 Merhabalar. 25+6 hamileyim. Sağ ayak baş parmağımda tırnakta hafif morarma var. Biryere çarpmadım birşey düşmedi eminim. Doktoruma söylediğimde Allah korusun pıhtılaşma olmasın deyip coraspin yazdı. 1 aydır günde 1 defa tok karnına içiyorum. Sonrasında Allah korusun pıhtılaşma falan olsa çıkar mı yapılan tahlillerde diye sorum doktoruma korkma birşey olmaz dedi. Bu morarma durumunu yaşayan var mı?
Mervesude01 Papatyam08 bende kan pıhtılaşmasi vardı gebeliğimde 9 ay iğne vuruldum coraspin de kullandım üstüne çok şükür kızım 15 aylık korkma canım çıksa bile bir sorun olmaz canım Allah’ın izniyle inşallah 🤲🏻❤️
-Ozge- Papatyam08 36+3 oldum yaklaşık 3 haftadır benimde aynı şekilde sebepsiz yere oluşmuş bir morarma var sağ baş parmağımda doktoruma sormadım önemli bir şey değildir diye düşünüyordum şimdi postu görünce endişelendim bende sorayim en iyisi doktoruma pıhtılaşma olsa buzamana kadar yapılan tahlillerimde anlaşılmazmıydı acaba
Papatyam08 Mervesude01 kesin pıhtılaşma demedi. Olmasın sonra dedi sadece. Test yada tahlillerde birşey çıkmadı yani sadece morarma oldu deyince fikir öne sürdü ve nolur nolmaz diye coraspin yazdı. Ama bende emin olamadım. Sorunca da korkma dedi. Şu an da 26+0 ım. Başka hiçbir yerde yok morarma sadece baş parmağımda hafif ama belli oluyor
Ozlemba Ayak parmağımın ikisinde de morarma var 28 haftaligim bende bir ay önce kovit geçirdim oksapar kan sulandirici iğne kullanıyorum kan pıhtılaşmasından olduğunu bilmiyordum bu morarmanin
Papatyam08 Ozlemba bana kesin pıhtılaşma var demedi. Hiçbir test falanda yapmadı özel olarak bu durum için. Tedbir amaçlı verdi coraspin. Ama bir kesinlik olmadan neden böyle yaptı anlam veremiyorum
Mervesude01 Papatyam08 nolur nolmaz diye yazmış anladım belki de yoktur gebeliktendir bilemedim ama benimki pıhtılaşma dan oluyordu
Ozlemba Papatyam08 tahlil yapması gerekiyordu doktorun bunun için ben kan testi verdim değerlerim yüksek çıktığı için kan sulandirici iğne kullanıyorum sadece morarma nin bundan kaynaklandığını bilmiyordum
Mervesude01 Papatyam08 ben öğrendiğimde genetik testte öğrendim üniversite hastanesine gitmiştim o zaman öğrendim eşimden ve benden kan almışlardı ondan çıkmıştı bende
Papatyam08 Mervesude01 ben zaten ayriyeten haftada 1 iğne proluton ve her gün progestan alıyorum . Üstüne bir de böyle deyince acaba Allah korusun erken doğuma sebep olan birşey mi diye tereddüt ettim
Papatyam08 Ozlemba kan idrar ve ayrıntılı ultrason tahlilleri verdim. Ama başka bir test falan olmadı demek istedim. Yoksa kan idrar ayrıntılı ultrason falan onları yaptık. sizinkide pıhtılaşmadan değildir belkide
Mervesude01 Papatyam08 yok canım erken doğuma sebebiyet vermez korkma belki de yoktur tedbir amaçlı vermiş doktor zaten
Ozlemba Papatyam08 belki de değildir bi de benim covit le alakalı sizin başka bi durum anladığım kadariyla
Papatyam08 -Ozge- bende hiç bilmiyorum inanın. istediğiniz tahlillerde belli olur muydu eğer pıhtılaşma varsa dedim. Korkma coraspin yazdım birşey olmaz dedi. 1 aydır içiyorum ama halâ geçmedi. Başka yerde de çıkmadı ama kafam karıştı haliyle
GizeMustafa Bende de iki ayak baş parmağımın ortalarında , 2-3 aylıkken oluşmuştu.korktum görünce ama önemseyip doktoruma sormadım .şuan 31+5 haftalık hamileyim çok şükür bir sorun olmadı.şuanda tırnağımın ucuna geldi artık