Hanımlar ton balığı salatasını ara öğünlerde hem sağlıklı hem de porsiyon olarak dengeli olmasından dolayı tercih etmek istiyorum. 1-2 kez de yedin.
Ancak internette araştırdım bazı yerler öneriyor bazı yerler önermiyor. Sizler neler yapıyorsunuz? Doktorunuz ne tavsiye etti?