Kanamaya göre değişiyormuş aslında. tedarikli gitmek gerekiyormuş. Depend’ alıp hepsini kullanan da var, ped alıp sadece ped ile idare eden de. Hasta bezini hastanede giydiriyorlarmis ama rahat olmuyormuş pek. O yüzden 1 paket depend 1 paket normal kullandiginiz ped koyun bence. Ben öyle yaptım.