Seherdmrkl Burcum94 ben folbiol kullanıyordum ama bugün ilk defa doktora gittim Keseyi görmeye doktor folidoce yazdı folbiolden daha iyi olduğunu söyledi
minik4550 Seherdmrkl kac haftaliksinjz keseyi gördünüz bende bidaki hafta gidicem 5+ olmuş olcam adete göre
Seherdmrkl minik4550 canım ben de adete göre 5+4 olmamız lazımdı ama doktor bugün keseyi görünce dört haftalık görünüyor yani dört haftalık say kendini dedi. İki hafta sonra kalp atışını duymak için gidecez. İnşallah duyarız
Burcum94 Gebyfoll verdi doktor bana ama sadece folik asit yok bunun icinde kafam karisti takviye edici gida ve diger vitaminler var
Melis007 Burcum94 benim kullandığımda aynı şekil takviye edici gıda vitamin falan yazıyor özel hastanelerin werdiği genelde bu şekil oluyor herhalde bn 2tane hastaneye gittim 2side aynısını werdi
Kubra3535 Seherdmrkl bende 5+1 suan gitmedim doktora 6 haftaligi bekliyorm kalp atisini duymak icin cok suphelendim suan 😔
minik4550 Seherdmrkl insallah ben kan veriyorum beta düzenli artıyormu diye Allah sağlıklı hayırlısını nasip eder inşallah
Tugbaaaaa91 Kesinlikle SOLGAR öneriyorum doktorum direkt bunu içmemi söyledi tamamen bitkisel gönül rahatlığı ile kullanabilirsiniz
Seherdmrkl minik4550 ben geçen hafta verdim düzenli arttı bugün keseyi görmeye gittik. İnşallah hayırlısı neyse o olur benim ikinci gebeliğim. Temmuzda bir kürtajim var o yüzden bu sefer tedirgin oluyorum. İnşallah nasip olur ikimize de