Endometriozis=çikolata kisti. Her adet dönemi kanamasıyla cm olarak büyüyen bir kist. Bende de var sağımda 3.5 cm idi büyüdü ve 5.5 cm ile gebe kaldım.Hiç kafama takmayarak. 3 ay denedik çocuk istediğimiz için, doktorum 1 yıl deneyeceksin demişti. Rahim filmi çektirmeme gerek kalmadan hamile olduğumu öğrendim yani gebe kalınabiliyor yeter ki stres olmasın. Bu kistin tek tedavisi bebek, tabi bebek istiyorsan doktormlum bana böyle açıklamıştı