Asyaveannesi36 Rosaa21 ben günde kahvaltıdan sonra bir tane içiyorum özel de gittiğim doktorum da devlette danıştığım bir doktorda onu önerdi hem folik asit hemde multivitaminler var içinde devlet karşılamıyor 80 TL gibi bir fiyatı var doğumdan bir süre sonra da kullanacakmışım
PrensesFiona Rosaa21 hamileliğimin başından beri hatta hamile kalmadan 2 ay önce başlamıştım 24 haftalığım çok şükür hala kullanıyorum. Ben gayet memnunum herhangi bir yan etki yapmadı bende. Hangi doktora regenesis kullanıyorum desem ooo çok iyi diyor. Tabi devlet karşılamıyor aylık 80 lira veriyorum ama içinde omega 3 ü olsun bir sürü vitamin var.
Patisever Rosaa21 ben 3. Aydan itibaren kullanıyorum 6 günüm kaldı doğuma hala kullanıyorum çok memnunum.
Rosaa21 Asyaveannesi36 bende 80 liraya aldım 32 haftama geldim doktor değiştirdim değiştirdiğim doktor önerdi ilk defa kullanacagım teşekkür ederim bilgilendirdiğiniz için
bb000 Rosaa21 ben hem regenesis hem ventura d3 k2 damla kullanıyorum hamileliğimin başından beri, çok memnunum 24 hafta oldu doğumun ardından da bir süre kullanacağım yine. İkisini de kahvaltıdan sonra alıyorum vitamin 1 tane, damlayı da 7 damla
Zeyzeynoo Rosaa21 bende 3 aylıkkenden beri kullanıyorum özele gidiyorum doktorum hem regenesis max hemde VELBON kullanmamı söyledi ikisinide içiyorum regenesis maxı kahvaltıdan sonra içiyorum velbonu akşam içiyorum