Ser_ ilk gebeliğimde şeker yüklemesi yapıldı açlık tokluk bakıldı bebek haftam ilerideydi suyum fazlaydı ve diyetisyene gitmeme rağmen kilo alışımı kontrol edemiyorduk neticesinde gebelik şekeri çıktı sürekli diyet günde 3 kere aç yok şeker ölçümü bol su yürüyüş ile kontrol altına alındı… şimdiki hamileliğimde bebek haftam normal suyum normal kilo alışım yine fazla ama 2 gün önce şeker testi yapıldı gebelik şekeri çıkmadı (annem ,babam şeker hastası)