Busraktl
Bunun için biraz erken değilmi normalde 20 22 haftalarda isteniyo diye biliyorum
EdanurBa
Bende de 19. Haftanda git dediler
Sevgi61_
19+2 yim dün çekildim doktorum istedi
Agg0207
Bana doktorum 24-26 haftalarda yapılır dedi
NehirKanat
Bende 19.haftada detaylı usg’ye gittim..perinatalog uygun dedi,detaylı bir sekilde de bakabildi bebeğimize