adrmz54 hiç korkma planlı zaten. Sabah kalk duşunu al fonunu çek. Makyajını yap hastahaneye git. Hiç korkma çok kolay. Belden yapılan iğneyi asla hissetmiyosun 😁 hasta bakıcı geliyo giydiriyo vs sonra doğum için aliyolar. Anesteziden sonra sohbet muhabbet son ses müzik com iyi geliyo. Hatta doğum ne zaman başlar diye beklerken hoopp bebiş gogsunuzde oluyo. Bu kadar mıydı diyosunuz. Odaya çıktıktan 3 saat sonra yurumustum yerebakinca basım dönüyo du. Ertesi gün evime geçtim sürekli yürüdüm evde. Hiç yatmadım. Aman aman ölüyorum dedirten bir ağrısı asla yok. Pansumanimi günlük eşim yapmıştı doktorumun gösterdiği şekilde. Hiç korkma her anın tadını çıkar korkulacak hiç bişey yok. Rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah 😊❤️