Burcu-112 Haftaya girmek üzereyim aynaya bakamıyorum sanki suratım büyüdü var mı böyle olan ayaklarım falan da şişti bu ara neden acaba ya
cagla_011 Burcu-112 ödemdir o 😜 son günlerde burda gördüğüm en fazla durumlardan biri 38. Haftalığız bizde elim ayaklarım her yerim şiş doktorum tuzu azaltıp bol bol su içmeyi tavsiye etti. Bir de bolca kendini yormayacak şekilde yürüyüş 😊
berna0818 Burcu-112 ne güzel 37 ye kadar beklemiş büyümek için benim hamileliklerimde 3-4 ay gibi bi başlar şişmeye herkes karnımdan önce burnumdan dudağımdan anlar hamile olduğumu 🙈😂