Elifnuraltunay 37+4 deyim 30. Haftaya kadar neredeyse yüzüstü yattım son bir hafta öncesinde de anca sırtüstü yatabiliyordum öyle büyük bir karnım Yok ama bebek baskı yaptığından soluma yatınca çarpıntım oluyor artık yüzüstü nefes bile alamıyorum zaten anca sağıma yatabiliyorum doktoruma sorduğum zaman gece en rahat nasılsan istemeden o pozisyona geçersin zaten kafanı takma gündüz olabildiğince sola yatmaya çalış bebek daha güzel beslenir dedi üzme boşuna kendini yani