Sevgili anneler ilk hamileliğim 10 Aralık gibi doğumum var sonrasında 8 hafta kullanınca yarıyıl tatil dönüşü okula dönmem gerekiyor bebeğim 2 aylık olacak çok mu erken olur başlamak için raporla uzatsam ne kadar uzatabilirim bu süreyi ..Önerilerinizi bekliyorum 🙏🏻