bebisinannesi33 Erken doğum riskim var ve ıkı gundur sol kasığıma bıçak saplanır gibi ağrı oluyor normal mi? Sizdede oluyor mu? Doğum başlarken böyle bir ağrı hissettiniz mi?
Ser_ bebisinannesi33 aynen canım şubat 26 görünüyor inşalllaah evet yani bıçak saplaması gibi oluyor geri geçiyor ara ara yani
bebisinannesi33 Ser_ ayy biraz rahatladım cok saol canım ya benımde öyle oluyor normaldir inşallah🤲🏻 Senın bebiş kız mı erkek mi kilosu boyu ne durumda?
omerim32 bebisinannesi33 erkek benım🥰🧿 gıt gıde ağırlaşıyorum sanırım uyuyamaz oldum. Ama bende bıcak agrısı gıbı agrı olmadı ya da ben farketmedim hıc
bebisinannesi33 @“111222333444”# omerim32 doğuştan rahim şeklimle ilgili sıkıntı var malesef o yuzden korkuyorum