minikayak2-6 Kızlar 13+3üz elimden geldiğinde sola yatmaya özen gösteriyorum. Sağ da daha rahatmışım gibi hissediyorum ama. Birde yatakta dönerken hızlıca dönmemeye çalışıyorum dikkat ediyorum ama bir yerde yanlış yapıyor muyumdur acaba?
Nnurdan minikayak2-6 cnm daha çok yenisin sende sağ sol hiç bir sorun olmaz rahat yatmanın tadını biraz daha çıkar bence ☺️
Nazli_ayar minikayak2-6 23 e kadar yüz üstü yattim. Doktor rahatsz hissetmiyosan karnindan yatabiliyosan 25 e Kadar yatış pozisyonun fark etmiyo dedi. 25 ten sonra sırt üstü yatmak önerilmiyor zaten karından dolayı yüz üstüde yatamiyoruz. Benim karnim 27 den itibaren çıktı ama yinede doktor önermedigi için sağa yada sola yattim 25 ten sonra.
Ecemm33 minikayak2-6 daha çok erken yatış şekli için 20 25 e kadar rahat rahat yatmaya bak bebek zaten çok küçük 25 Den sonra zahen sola yatmaktan yatamayacaksın şuanda ben öyleyim
minikayak2-6 Nnurdan sağ sol yatmaktan bahsetmiyorum ben zaten önerilen sola yatmak ona dikkat ediyorum bunda sıkıntı yok. Dönerken hızlı yavaş dönmekten bahsediyorum
Nnurdan minikayak2-6 cnm nekadar hızlı dönebilirsinki zaten henüz çok yeni bir şey olmaz diye düşünüyorum