Karyakal bende ikinci icin uğraşıyorum kuzum bende ilkine çatlatma ignesi ile hamile kaldim 14. Gun gayet net çıkmıştı ikinci çizgi degerimde 80 di. Simdi cok cok silik cikti erken test bide pek guvenemedim bakalim 8 9 aydir deniyoruz Rabbim hepimize nasip etsin saglikli hayırlı evlatlar 😊