Gulsah09 bana da 17. Haftada normal doktorum teşhis koydu hemen perinatolojiye yönlendirdi 3 ayrı perinatoloğa gittim hepsi teşhisi doğruladılar sonrasında amniyosentez tavsiye ettiler yaptırdım bebeğimin başka genetik bir rahatsızlığı yoktu. İstersen aldırabilirsin dediler ben aldırmak istemedim sonrasında araştırdım iyi bir çocuk cerrahı buldum doğumu da orda yaptım 39. Haftada sezeryanla oldu doğumum ama bebeğimin akciğerleri hiç gelişmemişti o yüzden sadece 54 dakika yaşadı ameliyat olabilecek seviyeye gelemedi maalesef