Ebruuuusalman valla ben 12. Haftada gittim bacım kontrole bana ikili test zamanın gelmiş yapalım dedi yaptı yani aç gel tok gel işte sonra gel gibi bir şey demedi zaten dediğim gibi sadece kan veriyorsun 2 3 tüp başka bir şeyi yok yani doktoruna bağlı anlayacağın sen gittiğin zaman bak zaten doktorun söyler sana