Cilekliruyam bence o hastanede gidilebilecek en son doktor o olmalı hamileliğimin başında beni çok korkuttu devamlı olumsuz yorumlar yaptı sonrasında araştırmalarım sonucu herkese olumsuz yorum yaptığını öğrendim. 4. Haftamda başladım medipole gitmeye 38. Haftamdayım bir çok doktoru denedim ve yorum yapabilirim. Mine hanım çok cana yakın ama pimpirikli biriysen tavsiye etmem çünkü çok önemsemiyo oldu bittiye getiriyo. Canan hanım çok bilgili ama mesafeli ben rahat edemedim yanında. Emine hanım normal doğumcu☺️ Geçen hafta nöbetçiymiş gayet tatlıydı gidilebilir. Esra nur hanım fiyatı en yüksek olan doktor ve araştırmalarım sonucu çok mesafeliymiş genelde memnun kalmıyolar. Saadet hanım şuan ona gidiyorum uzun yıllar yakacık kadın doğumda çalıştı annemin doktoruydu zaten annem devamlı ona gitmemi istiyodu en sonunda onda karar kıldım çok bilgili güvenilir bi doktor. Zaten en yoğun doktorlar canan hanım ve saadet hanım. Karar senin uzun oldu ama 8 ayımı o hastanede geçirdiğim için çok araştırdım faydası dokunur umarım😂