Surimsine Hanımlar 30.cu haftamdayım 32.ci haftamda raporla izne ayrılacağım. Asgari ücretle çalışıyorum Doğum parasını her ay mı yatırıyorlar yoksa doğumdan sonra toplu olarak mı yatırıyorlar bilgisi olan var mı acaba
mekutlu12 Surimsine doğum parası ne kadar oluyo bi bilginiz var mı bende onu araştırıyordum da postu görünce sormak istedim
Dugii Toplu diye biliyorum ama iş yerinde insan kaynaklarina sorabilirsin daha detayli bilgilendiredektir.
Surimsine mekutlu12 32.ci haftada ayrılınca asgariyle çalışan kişiye toplu olarak 9/10 bin civarı yattığını okumuştum bir postta