Cokomik Arkadaşlar kontrollere ne kadar sıklıkla gidiyorsunuz ben ayda bir gidiyorum 14 haftalık hamileyim bir sonraki randevum 20. Haftada acaba arası çok mu ya bilemedim
irem_altun74 Cokomik ayda bir gidiyorum 16 haftalık hamileyim 20 de tekrar gidicem ☺️ Seninki 6 hafta ediyor canım bence fazla gibi
Nazli_ayar Cokomik Ben müsaitlik durumuma göre ayda bir bazende 1 ay bir hafta sonra gidiyorum. Yeterli yani daha erken gidilmesi gereksz gbi. He tabi eğer kendinizde normalin dışında yolunda gitmeyen bir durum hissederseniz daha erken gidebilirsiniz.
Deletedmom_33 Cokomik 5 haftada bir gidiyorum. En son 21+1 de gittim 5 hafta sonra gel şeker yüklemesi yapcaz dedi. Onun dışında birşey olursa gel yine diyor tabi
Hemanne_hemgebe Cokomik 22 haftalik hamileyim 2 kere gidebildim. Sirnakta devlette tek doktor var oda sıra yok. Özelde yok
poncikveannesii Cokomik Aslında her ay başı gitseniz daha iyi 20 .hafta detaylı ultrsn olacak diye o zaman çağrmş mesela 8 12 16 20 24 28 gibi haftlrda gitmeniz daha mantklı testlerin yapıldı haftlr oluyor