Susamm Arkadaslar 25 haftalik gebeyim 3 gündür tuvalete çıkmadim Hayır aksi olanda tuvaletim gelmiyor ne yapabilirim yardımcı olurmusunuz birde ikinmak zararlimi
Tosbik Susamm bnde 22+3 olduk. Uzun zamandir kabizim. Cok su iciyorum sebze agirlikli besleniyorum kayisi komposto ne yediysem naptysam faydasiz oldu. Hep kabizim. Ve ıkınarak yapyrm mecburen napiyimm 😔
YAkyol Evet zararli ikinmak hamilelikte hemoroid bile olabiliyor insan kayisi kompostosu falan tuketin su cok tuketin
Nihlem Sakın zorlama ben öyle oldum 2gün kabızlık çektim çok ıkınmışım afedersin basur oldum 1haftadır anca agrısı geçti ama hala dışarda duruyor kuru kayısı ye ılık su iç meyve bol tüket ben öyle atlattım geçmiş olsun
Nihlem Tosbik canım basur olursun benim gibi fazla oturma vc de ve ıkınma hamilelikte kabızı önlemek biraz zor olabiliyormuş zorlama sakın ah basur çok kötü
SibelDmrci Kabızlık beklenmeden önlem alınmalı günlük kayısı suyu tüketimi yapılmalı ve kan ilacı kullanıyorsanız o kabızlığa sebep oluyor ben o ilacı içerken sabah aç karna limonlu suyla alıyorum. Ve sabahları yeşillik tüketiyorum üzerine zeytinyağı dökerek. Çok faydası oluyor. Çünkü hamilelik öncesinde de böyle sıkıntım vardı şimdi dahada oluyo haliyle hamilelik sebebiyle