Kızlar sabah yatarak emzırıyordum bebegımde hıc bırakmak istemedı bende uyukluyordum o sırada diğer elı göğsümün altında kalmış çıkardım farkedınce bı baktım parmakları morarmıs kısım kısım hemen hastaneye gittim adam kan tahlilı yaptırdı cok az bır kanama var vucudunda endışe edılecek bızey degıl dedı iğne yaptırdı onun ıcın ultrason çektırecektık oğlum durmadı çektıremedık cok şükür hareket ettiriyo parmaklarını ama içim hıc rahat degıl özele götürmüştüm devletede gıtsem mı bişey yok dedı ama napıcamı bilemedım çok kötü hissediyorum kendımı yarın 1 aylık olacak daha yavrum ağlamadıda hıc cekmedıde elını 😢😢