EsMamm Kızlar bugün 9+1 haftalık oldum ve şuan berbat Durumdayim su bile içsem istifre ediyrm hiç bir türlü yemek yiyemiyrm ayrıca folik asit kullaniyrm o da tok karnına içiliyr bende yemek yiyemiyrm bulantıyı kesen her hangi bişey varmı acaba??
Volkitolki EsMamm prilam diye bir bulantı ilacı var çok iyi ben su içmeyi bırak aç dursam bile kusuyordum o beni ayağa kaldırdı
EsMamm Volkitolki bugün doktora gidicm işte doktorun vermediği bı ilacı kullanmam riskli olur diye düşünüyorum sonuçta kişiden kişiye değişiyor…ama doktora gidince soyliycm bu ilacı bilgin için teşekkür ederm
Rum-1 Bende bugün gittim doktara prilam verdi eczanede yokmuş getirmelerini bekliyorum.. evin içinde poşetle geziyorum