Benim suan 16. Haftaya girdik bundan once bi sorun yoktu ultrasyondada dedi kararma falan yok etrafta dusuk tehlikesi gorunmuyo dedi bende ama bildirdim pirinc tanesi kadar parca geldikten sonra suan 4 gun oldu mesela herkangi bi kan veya parcaya raslamadim ya benimde tuhafima giden muayene etmedi hani sadece benim soylemime gore yazdi ve bi aciklamada yapmadi ben sordumda ters cevaplar verdi bende boyle ters cevap verince acikcasi guvenemedim ve baslamak istedemedim bana agizdan veya vajinadan al falanda demedi eczaci soyledi doktorunuz nasil soyledi dedi bende birsey soylemedini bildirdim agiz yoluyla al basta mide bulantin olursa vajinaldan fitil olarak kullanirsin dedi