Ceyda12 benim 6. Ayda çıktı ilk sivilce sandım önemsemedim sonra siğil olduğunu anladım büyüdüler. Bir sürü yöntem denedin sirke, propolis, siğil duaları neler neler. Hiç etki etmedi. Doktorum normal doğuma engel dedi tedavi olmazsa. Ama benim allahtan vajina girişinde falan yok daha çok arkaya doğru ve bacağa yakın yerlerde. Bende şimdi 36.haftaya giricem doktorunuza mutlaka söyleyin ya da cildiyeye gidin. Benim doktorum lazerle yakalım dedi geçen hafta acil karar vermek istemedim başka doktorlara sorarım diye. Bi cildiye doktoruna sordurdum lazerle yakılmasında bi sakınca yok dedi. Zaten 3 yöntem var sanırım lazerle yakma, dondurma ve asitle yakma. Eşinize de bulaşabilir dikkat edin. Ben pazartesi günü doktoruma yatırmayı düşünüyorum artık çünkü doğuma az kaldı. Genelde doğumdan sonra geçiyormuş zaten ama normal doğum için yaktırıcam inşallah bi faha çıkmaz. Sakın ertelemeyin gittikçe artıyo ve büyüyorlar. Herkesin siğilleri farklı da olabiliyo bir sürü çeşidi var