Gulipek34 34+4 haftalıkken kontrole gittiğimde bebeğin kilosu 2800 dü. Acaba önden mi gidiyor. Önceki doktorum önden gittiğini söylemişti. Memleketimdeki doktorum ise normal olduğunu söyledi.Sizlerin bebişleri kaç kilo annişler?