deletedmom87894 https://resimyukle.io/r/H20aLK0VFV Kızlarr kendi bebişinizle karşılaştırabilirmisiniz 12 haftalık bu arada ☺️
minikayak2-6 Hulya388 ayyyy herkes erkek diyor ya 😂😂 Doktorum ikili testte kız dedi 16da netleşir dedi ve ilk tahminlerinde 12. Haftada yaptığı tahminde hiç yanılmazmış 😁
minikayak2-6 Hulya388 gidenler öyle söylüyor☺️ Sağlıklı olsun da cinsiyet önemli değil tabiki ama insan merak ediyor 🥰
minikayak2-6 deletedmom87894 ama inanılmaz şekilde herkes erkek diyor 😂😂😂😂 ultrason fotosunu görenler
Aselinkooo deletedmom87894 kızımın ki bu https://resimyukle.io/r/z1dhOAuKsq Buda ikinci bebem farklı görünüyor ama kız diyende var erkek diyende doktor yorumlamadı https://resimyukle.io/r/xm4o6IKDyY Sence 😄