2 ay önce basvuru yapmıştım yenidoğan destek paketine 2 kadın geldi bilgilerimi falan aldılar bi kac soru sordular sizi uygun görürlerse destek paketini vericekler dediler aradan 3 gün gecti mesaj geldi bana yenidoğan destek basvurusuna uygun bulmadık sizi yazmışlardı yaklasık 1 ay önce aradılar bilgilerimi teyit ettiler adresimi falan söylediler bilgiler doğru dedim kapattılar sonra Pazartesi günü tekrar aradılar dediler kac haftalıksınız bebeğin tahmini doğum tarihi ne zaman bende 2 ocak dedim 31 haftalığım dedim bu sabah tekrar aradılar size yenidoğan destek paketini teslim edicez diye getirdiler başta uygun bulmadıkları için bebeğin alısverisini yapmıştım 
4 takım altlı üstlü 03 aylık 4 takımda 3-6 aylık altlı üstlü yinede Allah razı olsun bunlar lazım olucak bana