Rabiasss Kızlar 20 gün oldu doğum yapalı bebeğimin genizine süt kaçıyor bi süre dik tutuyorum gazını almaya çalışıyorum sonra yatırıyorum ama yinede oluyor aynı durumu yaşayan var mı acaba neden olabilir