HasretAH 12 haftalıgız 9 haftalıga kadar adet sancısı gbı sancı cektım hatta gece ağrı ile uyanıp lavobaya kosuyordum acaba adet mi oldum dıye doktor normal dedı ama benım agrım cok olunca progestan verdı düşük önleyici bebegin tutunmasını saglayan bır ılac agrımı gecırdi cok sukur sizde doktorunuza cok agrınız oldugunu söyleyin