Kızlar sabah işe giderken botuma çamur bulaştı sandım kaldırıma falan sürttüm biraz geçmişti işe varınca aşırı iğrenç kokusundan hayvan pisliği olduğunu anladım. Peçete ve poşetle temizlemeye çalıştım biraz tırnağımın içine bulaşmıştı. Hemen yıkadım kolonya işe temizledim içini hatta biraz fazla zorlamışım temizlerken kanattım tırnak dibimi. Endişe ediyorum bu durumda taksoplazma geçme riski var mı bir de kaç gün sonra test yapsam çıkar bilginiz var mı acaba