srparsln Sultannn3327 belden kasıklara ve tüm karna yayılan bi sancı olması lazım doğum sancısı için canım. En önemli özelliği de düzenli aralıklarla girmesi ve dinlensen de geçmemesi.
honeyland Sultannn3327 yarın sezeryan a girecegim 39+2 haftamda belimde ağrı ve karnım çok kasılıyordu nst de sancım çıktı doktor bekletmek istemedi planlı olsun diye